ios
android

NIEUWS

Utrecht Centraal heeft een Hely Hub: nu ook e-bikes op drukste station van Nederland

Wij zijn super trots op onze nieuwste Hely Hub bij het drukste station van Nederland: Utrecht Centraal! Deze Transfer Hub biedt plek voor maar liefst 200 (e-)bikes en is een veelgevraagde oplossing voor organisaties die hun medewerkers een (elektrische) deelfiets willen aanbieden voor het laatste stuk van en naar Utrecht Centraal.

UMC Utrecht eerste gebruiker van Hely Hub Utrecht Centraal

Het UMC Utrecht gaat als eerste gebruikmaken van de Hely deelfietsen. De fietsen vallen onder de pilot ‘Duurzaam vervoer’ van het UMC Utrecht waarbij medewerkers kosteloos van en naar Utrecht Centraal kunnen fietsen. Zij kunnen een fiets reserveren en oppikken bij de Hely Hub op 1 minuut lopen van de stationshal en hun reis naar het UMC Utrecht voortzetten. Na hun werkdag fietsen ze weer terug naar de Hely Hub en parkeren de fiets weer in de stalling.

UMC Utrecht pilot ‘Duurzaam vervoer’.

Het UMC Utrecht wil bijdragen aan een gezonder leven, dat betekent ook de wereld om je heen zo min mogelijk vervuilen en leefbaar houden voor toekomstige generaties. Ze zien de verkeersdrukte rondom het UMC Utrecht toenemen en de parkeergelegenheid voor medewerkers krapper worden. Daarom starten ze de pilot ‘Duurzaam vervoer’ waar een groep medewerkers gestimuleerd wordt om te fietsen of met het OV te komen.

Over Hely

Hely is opgericht door PON & NS om mobiliteit te verduurzamen, de leefbaarheid in steden te verbeteren en reizigers flexibiliteit te bieden. Wij richten ons niet op één specifiek vervoermiddel, maar wij bieden meerdere soorten deelvervoer aan via één app zoals e-bikes, elektrische deelauto's en elektrische bakfietsen. Dit doen we op 3 verschillende mobiliteitshubs; namelijk de Bewonershub voor bewoners en de Transfer Hub en Office Hub voor onze zakelijke klanten.

Ook interesse in het gebruik van de deelfietsen bij Hely Hub Utrecht Centraal?

Er is nog plek voor andere organisaties die hun medewerkers toegang willen geven tot duurzame (elektrische) deelfietsen bij Utrecht Centraal. Is dit iets voor jouw organisatie? Laat dan een bericht achter via het formulier onderaan deze pagina.

Hely Hub Utrecht Centraal

MELD JE GRATIS AAN VOOR HELY

-

Als er een Hely Hub in de buurt is ontvang je direct een mail om je account mee te activeren. Lees op hely.com/privacy meer over hoe we jouw gegevens verwerken.